Da ist es! «Gold» von Marash und Dave ist raus. Nachdem sich die zwei Luzerner mit den Gratistapes «#Wegeinischey» und «Disneyland» schweizweit einen Namen gemacht haben, droppen sie nun endlich ihr Debut-Album.

Seit Jahren sorgt das Duo für feinsten Schweizer Rap, wobei ihre Karriere nun immer steiler nach oben geht. Auf den Major-Vertrag folgt nun das Debut-Album. Wir haben reingehört und verschiedene Zitate rausgezogen, die Bock auf die 13 Tracks machen. Das Album kannst du dir hier ziehen und mehr über das 041-Gespann liest du in der aktuellen Ausgabe des LYRICS-Magazin.

Das Quote Track by Track 

Gold: «Dämmerig chund erscht wenn us de letschte Träne Äsche wird – und sie wird zu Gold»

Labyrinth: «Chum verlüüremer üs i dem Labyrinth alles Alte wird Nüüt wemer gange sind / all die Lüüt fühled nüüt sie sind alli blind, bräched ned us, checked ned, dass sie gfange sind.»

Mine: «Ich versuech mis Läbe umzkrämple, Clubstämpfel füehred zu dem wo im Gedächtnisschwund ändet»

Tanz: «I dem Meer vo Mönsche bisch du mini Insle – Jahrelang am schwimme, ha nümm glaubt dass ich dich finde»

Alli Uhre: «Ich lueg üsi Bilder a, i dere Wohnig bliibt nümm viel usserd z’viel läri Bilderrahme»

Madame: «Du weisch ich muss gah, ich cha das nümm erträge und du lasch mer kei Wahl, aso setz mich under Druck so wie du das immer machsch doch ech chum nüme zrugg»

Money: «bis emol chli liislig gsehsch mich im TV oder Ziitig, ich fühl mich jede Tag i de Stadt so wie früener na am British»

Mango: «Yo dis Mädi isch sones Groopie, gsehd si mech singt si Hood 6000, aber nei das hesch schomol gseid und de könneds gar nümme sie singed scho sit Tag 1»

Gang: «Mini Gang isch es rudel vo Wölf – aso besser versteck dini Bitch»

Roulette: «Mini Gang sie isch am risse – ischalt, man ich flüüg am Himmel wie s’Team Rocket»

Zitig: «Sie wend üs nume drirede, all die alte Verbitterte wennd üs ispere, sie wennd ned gseh wiemer fiired i dem Usgang, sie wend ned gseh dasss es gliich isch welli Huutfarb»

Trümmer: «halbi 12i am Obig ich muss veruse gah, tuusig schwarzi Rabe i mim Chopf bringed mich ume Schlaf, ich renne und renne doch dasmal ned im Rad, wenn ich d’Auge ufmach fahd alles vore a»

Real: «Siit 13i wott ich nume das wo ech etz ha, ich schaffe immer für das Ziil und du seisch mir ech be ned real?»

https://www.youtube.com/watch?v=PXJctZaXzk4

Kommentare